Вязаные шапочки, одежда и аксессуары в Украине по доступным ценам

Тести для вступу в перший клас (приблизні)




Мотиваційна готовність дитини до навчання

  1. Ти вже підріс і восени підеш не в дитячий садок а до школи.  Ти хочеш ходити до школи? Чому?
  2. Де, на твою думку, цікавіше, у школі чи в дитячому садку? Чому?
  3. Чим займаються у школі діти? Що ти знаєш про школу?
  4. Кого в школі вважають хорошим учнем? А кого  - ні?
  5. Що тобі подобається робити у вільну хвилину? Чи відвідуєш ти якусь спортивну секцію, гурток, малюєш, вирізаєш?
  6. Ти йдеш до школи і по дорозі зустрічаєш своїх друзів. Вони тобі пропонують погратися. Що ти вибереш: підеш до школи чи пограєшся з друзями?

Розумова готовність. Поняття про навколишній світ.

  1. Назви своє прізвище, ім’я, по-батькові.
  2. Скільки тобі років? Коли твій день народження?
  3. Назви членів своєї родини.
  4. Чи читають тобі батьки казки? Чи граєш ти з ними в ігри? Які саме?
  5. Як звати твою маму? Тата?
  6. На якій планеті ти живеш?
  7. В якій країні ти живеш?
  8. Назви адресу за якою ти живеш?
  9. Яких ти знаєш свійських тварин? Птахів?

10.  Назви диких тварин.

11.  Які тварини взимку сплять? (ведмідь, їжак, білка, борсук)

12.  Яких ти знаєш зимуючих птахів? Перелітних?

13.  Чим свійські тварини відрізняються від диких тварин?

14.  Чим зимуючі птахи відрізняються від перелітних?

15.  Чим пташка відрізняється від тварини?

16.  Чим місто відрізняється від села?

Розумова готовність. Узагальнення.

1.  Назви одним словом.

Буряк, цибуля, морква, часник – (овочі).

Плаття, куртка,сорочка, спідниця – (одяг).

Стіл, шафа, крісло, стілець, диван – (меблі).

Трамвай, поїзд, автобус, метро – (транспорт).

Понеділок, середа, четвер, - (дні тижня).

Січень, березень, червень – (місяці).

Мама, брат, сестра, бабуся – (родина, сім’я).

Оса, комар, муха, метелик – (комахи).

Ткаченко, Франко, Солоданюк – (прізвища).

Полуниця, малина, смородина – (ягоди).

2. Скороти речення.

До нас на подвір’я прилетіли ворона, сорока, ластівка, горобець.

(До нас на подвір’я прилетіли птахи.)

На городі росте морква, гарбуз, цибуля, редиска.

(На городі ростуть овочі.)

У кімнаті є крісло, диван, стілець, ліжко.

(У кімнаті є меблі.)

У зоопарку ми бачили бегемота, тигра, мавпочок та жирафів.

(У зоопарку ми бачили екзотичних тварин.)

Діти біля школи посадили калину, бузок, жасмин, барбарис.

(Діти біля школи посадили кущі.)

У мами в шафі є пальто, шуба, спідниця, сукня.

(У мами в шафі є одяг.)

Розумова готовність. Знайди зайве

Озеро, море, калюжа, океан, ставок. (калюжа)

Зелений, жовтий світлий, білий, червоний. (світлий)

Артем, Коля, Сергій, Наталка, Олексій, Діма. (Наталка)

Щука, карась, черепаха, сом, окунь. (черепаха)

Мама. Тато, син, сестра, гість, бабуся. (гість)

Жовтий, блакитний, білий, темний, синій. (темний)

Встанови закономірність

Намалюй 4 геометричні фігури так, щоб у кожному рядку вони розташовувалися по-різному.

Пізнавальна активність. Просторове уявлення

1 Поняття «праворуч, ліворуч, вгорі, внизу».

Завдання за малюнком.

Покажи в зошиті лівий верхній кут, правий нижній кут, середину зошита, лівий нижній кут, правий нижній кут.

2 Поняття «схожі».

Завдання з геометричним матеріалом.

Що в кімнаті схоже на прямокутник, круг, трикутник?

3 Поняття «однакові».

Які предмети в кімнаті ми можемо вважати однаковими?

4 Поняття «під, над, поруч, за, на, у, з-за, з».

Завдання за малюнком.

5 Поняття «попереду, позаду, поряд, після, перед».

Завдання з геометричними фігурами вишикуваними в рядок.

Пізнавальна активність. Пошук логічних зв’язків.

Чим буде?                Ким буде?

- зерно пшениці    - дівчинка

- аркуш паперу      - цуценя

- дошка                    - яйце

- цеглина                 - ікринка

- тканина                 - гусеня

2 Послухай пари слів. Спробуй сам знайти пару.

небо-місяць         хмара- дощ

собака- …            заєць - …

килим - …            квіти - …

жаба - …              відро - …

3 Як ти розумієш речення?

  • Дівчинка збирає листочки. Листочки, зібрані дівчинкою.
  • Їжачок збирає груші. Груші, зібрані їжачком.

4 Закінчи речення.

Весною квіти… Літом квіти …

Восени земля вкрита … Взимку земля вкрита …

Оля пішла в кіно, хоча… Мишко почав їсти суп, але …

Катя посадила сестру на санки і … Діти взяли кошики для грибів, та раптом …

Якщо взимку сильний мороз, то … Хлопчик захворів, тому, що …

5 Встав речення пропущені слова.

Увечері мама … з роботи.

Вдома вона готує смачну … для всієї сім’ї.

Всі їй … прибирати і … посуд.

Тільки кішка Мурка … на дивані.

Зробивши …, сім’я відпочиває.

Пам'ять. Зорова пам'ять.

 1 Розглянь малюнок. Спробуй запам’ятати всі предмети, що там зображені. (Малюнок повинен містити не менше 6 зображень).

2 Подивись на таблицю, запам’ятай пари картинок. (демонструємо таблицю 10-15 сек.). Тепер намалюй фігурки, що були зображені напроти кожного малюнка.

Вербальна пам'ять.

1) Пам'ять на числа.

5, 1, 3 – повтори.

6, 4, 8, 1 – повтори.

2, 7, 5, 3, 6 – повтори.

2) Запам’ятай та повтори слова.

Конверт, зима, будинок, книги, стілець, ведмідь, вікно, горобець, ліс, ранок. (дитина повинна запам’ятати не менше 6 слів).

3) Запам’ятай та повтори фрази.

У саду виросли гарні троянди.

Оленка прочитала цікаву книжку.

Мама купила Петі нову машинку.

У Надійки вдома є котик Мурчик та песик Гай.

4) З прочитаних слів назви тільки взуття.

Цвях, колесо, машина, черевики, трактор, чоботи, кросівки, молоток, туфлі, кошик, босоніжки, тапочки.

5) Запам’ятай і повтори словосполучення.

Червоне яблуко, синя куля, біла серветка, запашна троянда, похмуре небо.

Кмітливість дитини.

1 Послухай завдання і дай відповідь на питання.

  1. Хто вищий?

Петро вищий за Дмитра. Дмитро нижчий за Петра. (Петро)

  1. Що важче?

Груша важча за яблуко, а яблуко важче за персик. (Груша)

  1.  Хто прокидається раніше?

Уранці у нашій родині тато прокидається після бабусі. Бабуся прокидається після мами, а я – піднімаюся після тата. (Мама).

  1.  Хто бігає швидше всіх, а хто повільніше?

Хлопчики бігали наввипередки. Сашко прибіг швидше за Миколку. Миколка швидше за Петрика. (Швидше – Сашко, повільніше - Петрик).

  1.  Яку рибу спіймано раніше, а яку пізніше?

Рибалка спіймав окуня, йоржа і щуку. Щуку він спіймав раніше ніж окуня, а йоржа – пізніше, ніж окуня. (Раніше – щуку, пізніше - йоржа).

Увага дитини.

1 Гра «Повтори рухи».

На слово «небо» - підніми руки вгору.

На слово «вода» - руки поперед себе.

На слово «земля» - руки вниз.

На слово «вогонь» - кругові рухи руками .

2 Послухай слова. Яке слово вжито частіше за інші?

Стіл, будинок, ліс книга, м’яч, літо, колесо, квітка, олівець, будинок, ключ, мураха, кораблик, груша, синиця, сосна, хмара, будинок, шафа, літак, паркан.

3 Виконай таке завдання.

Якщо почуєш назву квітки – плесни в долоні, якщо почуєш назву птаха – помахай руками, якщо почуєш назву дерева – поклади руки на коліна.

(Перш ніж починати завдання з’ясуйте чи всі назви вжиті в завданні відомі дитині.)

Дятел, ромашка, береза, тюльпан, горобець, осика, сова, кульбаба, волошка, голуб, тополя, гвоздика, дуб, ялина, ластівка, троянда, сосна, пролісок, лелека, волошка, пальма, чапля.

Навчання грамоти. Звуки, букви, склади.

  1. Які ти знаєш голосні звуки? Приголосні?
  2. Який перший звук в словах: сосна, книга, осінь?
  3. Яким звуком закінчується слова: комар, шуба, журавель.
  4. Придумай слова, що починаються звуками: [с, в, к].
  5. Порахуй склади у слові.

Кіт, сова, яблуко, птах.

Придумай  слово, у якому є два (три) склади.

Навчання грамоти. Слова. Речення.

1 Прочитай слова. (три слова)

2 Склади з розрізних букв такі слова: душ, вітер, сонце.

3 Розглянь малюнки. (Дитині пропонують картинку з 5-6 малюнками). Чітко вимовляй назву кожного предмета. Намалюй в рамочках стільки кружечків, скільки літер у слові. Голосні звуки познач червоним кольором, а приголосні – синім.

4 Послухай речення, визнач кількість слів у реченні.

5 Придумай речення  з 2-3 слів в якому про щось запитується.

6 Придумай речення зі словом квітка (небо, трава тощо).

7 Переказ. Послухай і перекажи текст.

Червоний гребінець

У нашого півника червоний гребінець. Вночі кури лягають спати. Тоді він бере свій гребінець і розчісує свій хвіст. Потім він знову кладе свій гребінець на голову. А вдень ходить розпустивши хвіст.

Кішка

Мишко і Жанна гуляли. Вони побачили кішку. Діти пожаліли кішку і забрали її додому. Тепер кішка живе у Мишка і Жанни.

Кролики

Батько купив двох кроликів. Кролики були красиві. Шерсть у них була м’яка, хвостики пухнасті вуха довгі. Діма посадив їх у клітку. Кролики їли буряки, капусту, моркву. До осені кролики стали зовсім великі.

Мурашка

Мурашка знайшла велике зерно. Воно було для неї дуже важке. Мурашка покликала на допомогу інших мурашок. Разом вони легко дотягли зерно в мурашник.

Фонематичний слух.

Знайди зайве.

(Темп читання повинен бути помірно швидким. Якщо дитина відчуває труднощі, слід зменшити темп до помірного чи повільного. Відповідно до зниження темпу читання слів, знижується якісний показник виконання завдання дитиною.)

-          Рама, рама, рама, рама, лама, рама;

-          Поріг, поріг, періг, поріг, поріг;

-          Рампа, лампа, рампа, рампа, рампа;

-          Коса, коса, коза, коса, коса, коса;

-          Сірка, зірка, сірка, сірка, сірка, сірка;

-          Світ, світ, світ, цвіт, світ, світ;

-          Шар, шар, шар, шар, шарф, шар;

-          Шашка, шашка, шашка, чашка, шашка;

-          Гора, кора, гора, гора, гора, гора;

-          Гірка, зірка, гірка, гірка, гірка;

-          Голос, колос, голос, голос, голос.

Повтори скоромовки.

В чаплі чорні черевички.

Чапля чапа до водички.

********************

Пильне поле пильнували,

Перепелів полювали.

********************

Косар скосив увесь овес.

Математичні здібності. Арифметичні уміння.

1 Назви числа у зворотньому порядку від 10 до 1 .

2 Полічи від 7 до 2. Від 3 до 6. Від 8до3.від 10 до 5.

3 Яке число більше: 7чи 6? На скільки?

Яке число менше: 9чи 8 ? На скільки?

Яке число стоїть перед 5? Перед 10?

Яке число наступне після 8? Після 6?

4 Скільки фруктів потрібно домалювати, щоб знаки були правильні. Робота з малюнком.

5 Задачі.

На лужку серед лози заховалось 2 кози.

У густій рясній траві випасаються ще дві.

Порахуємо гуртом, скільки кізок тих разом?

Чи можна розділити 5 грушок порівну між двома дівчатками

Сидів хлопчик біля річки,

І спіймав він 3плотвички.

Кошенятко одну вкрало,

Скільки тих плотвичок стало?

Три веселих киці грались на травиці.

Мурчик теж до них прибіг,

Скільки кошенят усіх?

Їжачок по лісі біг, ніс сім яблук на пиріг.

Одне впало, покотилось.

Скільки яблук залишилось?

Їжачок по лісу йшов, на обід грибів знайшов.

Під березою – чотири, три грибочки під дубком.

Скільки їх було разом?

Три сови і два сичі. Скільки всіх їх – полічи?

Одну грушу Мишко мав,

Ще чотири – братик дав.

На подвір’ї Мишко сів,

І п’ять грушок зразу з’їв .

І подумав: - Чи не мало?

Скільки грушок ще зосталось?

Колір, розмір, геометричні фігури.

1 Які фігури ти бачиш на малюнку. (Дитині пропонують набір основних геометричних фігур: круг, прямокутник, квадрат, трикутник, овал. Якщо дитина гарно знає подані вище фігури – пропонують додатково трапецію, ромб, півкруг, шестикутник).

2 Які фігури не мають кутів? (круг, овал).

У якої фігури 3 (4) кути?

3 Подивись на малюнок і скажи які кольори має веселка? Скільки їх? Яких кольорів у них немає?

4 Вправи на визначення протилежних понять(спочатку за малюнком, а потім усно). «високий – низький, широкий – вузький, довгий – короткий, товстий- тонкий, великий - малий».

5 Склади предмет (візерунок) з геометричних фігур.

Наприклад кораблик – з трапеції та трикутника, будинок – з квадрата та трикутника, тощо.

6 Встановлення зв’язків.

Кому належить тінь?

Хто в якому будинку живе? (про тварин, наприклад).

Що трапиться з чашкою якщо вона упаде зі столу?

Що залишається на асфальті після дощу?

Поняття часу

1 Назви дні тижня по порядку.

2 Який день тижня буде після середи? Наступний після п’ятниці?

3 Скільки всього днів має тиждень?

4 Назви які ти знаєш місяці.

5 Назви літні місяці. Зимові. Весняні. Осінні.

  1. Скільки місяців триває рік.
  2. Що триває довше тиждень чи 7 днів?
  3. Коли ми снідаємо, обідаємо, вечеряємо?
  4. Назви часини доби по порядку.
  5. Що настає раніше – вечір, чи ранок? День чи ніч?

Рівень мовного розвитку

1) чітко повтори кожне слово.

Літак, пилосос, заєць, курча, огірок, шапка, шишка, очерет, щука, ящірка, жирафа, їжаки, картина, паркан, ключ, пень, джміль, чашка, бджола,  м’яч.

2) Яке слово ти чуєш? (Дорослий вимовляє окремо кожен звук).

Л – и – с, к – о – с – а, ч – а – п – л – я , б – о – ч – к – а.

3) Розглянь малюнок. Які слова відповідають на питання Хто? Що?

4) Добери слова протилежні за значенням.

Великий, веселий, широкий, маленький, високий, добрий, здоровий, бідний, старий, сухий, гучний, розумний, товстий, холодний, твердий, перший.

5) Назви слова за аналогією: світлий – світліший, тонкий – тонший.

Широкий - …                   великий - …

Кислий - …                       хороший - …

Солодкий - …                   поганий - …

6) Утвори пестливі слова, наприклад:

Кіт – котик, стіл – столик.

Заєць - …                           хата - …

Мама - …                           книга - …

Ліс - …                               стілець - …

Машина - …                      квітка - …

Ваза - …                             хустка - …

7) Утвори нові слова, наприклад:

Ваза зі скла – скляна ваза.

Будинок із цегли -…

Кораблик з паперу - …

Шапка із хутра - …

Шкарпетки з вовни - …

8) Склади розповідь за серією малюнків.



Создан 03 апр 2014



  Комментарии       
Всего 29, последний 5 мес назад
--- 14 апр 2016 ответить
Той хто це видумав хворий на всю голову
--- 14 апр 2016 ответить
Что дебилы😨
viki_viki 15 апр 2016 ответить
ідіотизм!
Олена 15 апр 2016 ответить
а чим тоді займатиметься молодша школа, якщо майбутній першокласник знатиме усі відповіді на ці питання?
   
Елена 15 апр 2016 ответить
Ми проходили ці тести перед вступом у перший клас у 2014 році. Багато питань співпало. Такі зараз вимоги до діток(
Катерина 15 апр 2016 ответить
Таке враження, що цю "програму тестування" складали люди, що ненавидять дітей
   
Елена 15 апр 2016 ответить
Можливо, але тести правдиві і вимоги дуже високі(
le_na_31@mail.ru 15 апр 2016 ответить
Дурдом
Якщо дитина знає відповіді на всі ці питання, то можна одразу в другий клас
ylljna 15 апр 2016 ответить
Для чого тоді молодша школа??
Іра 16 апр 2016 ответить
Питання співпадають, всього не запитували, але було...
Solomiia.chizhuk@ mail.ru 16 апр 2016 ответить
Я не знаю хто це все придумав,але це є програма молодшої школи( в мене зараз син закінчує 4 клас)і вони це все вчать чотири роки.Я не розумію для чого діти йдуть до школи, якщо батьки мають іх навчити все те що було перераховано.Це не держава, а не відомо що!!!!!.В мене знайомі в Америці то їхнім дітям оцінок не ставлять, домашнє завдання не задають, пишуть олівцями і не обов'язково за партою( дитина може собі полежати навіть на килимку).А в нас просто жах
Оlha 16 апр 2016 ответить
Це не з дитиною треба напам'ять вчити відповіді на ці питання - а дитина повинна бути такого рівня розвитку, який би давав можливість відповідати на такі питання! Не в відповідях на питання суть - а в достатньому рівні розвитку дитини! Дітей потрібно розвивати батькам!!! Декретна відпустка не тільки для годувань і прогулянок!
--- 16 апр 2016 ответить
В дитини дитинство має бути а не мучитивже змалку,школа ітак весь час забирає,це ненормально,говоріть тільки за себе,olga!!!
   
Алла 17 апр 2016 ответить
цілком з вами,Ольго,згідна!дитину потрібно не лише народити й нагодувати,а ще й навчити та виховати....
Olha 16 апр 2016 ответить
правильно - краще не розвиватися )))
Shejulchyk89 17 апр 2016 ответить
Скажіть будь ласка, це тести для вступу в якусь спеціалізовану школу чи звичайну?
   
Елена 18 апр 2016 ответить
В спеціалізовану
Українка 18 апр 2016 ответить
тьотя Оля напевно дітей не має..вона як той політик-аби щось тупе сказати. Згідна що дитина повинна знати дещо, але не явно оце все і досконало. Для чого тоді 1-3 класи? Звичайно що вчителям вигідно повторити матеріал дітям,які все знають, а не вчити і доносити кожному,щоб кожен вловив...школа -є для того щоби вчити і вчити, а не міністрами записуватись в 1 клас!
Олена 18 апр 2016 ответить
Ольга, дехто в декретній відпустці сидіти не може, а мусить працювати, щоб прогудувати і лікувати якщо діти хворіють. Не всі модуть забезпечити закладами типу мудрагеликів і розумників. Толі для чого в такому випадку школи? Хай мами може сидять у дома і вчать своїх дітей самі?
   
Елена 19 апр 2016 ответить
Я теж працюю, тому Вас розумію. Але вимоги ніхто не відміняв... Ці тести для вступу в спеціалізовану школу, в гімназію - ще важчі...
Оля 18 апр 2016 ответить
О, мамцю рідна, нащо я це читала? Це не вимоги, це - знущання! Не хочу до школи! Бідна моя дитина...
Софія 19 апр 2016 ответить
А чому Ви не дооцінюєте своїх дітей? На більшість з цих запитань вони дадуть відповідь самостійно і без спеціальної підготовки.
   
Елена 19 апр 2016 ответить
Найбільша проблема це місяці і дні тижня)
cutegalia 02 мая 2016 ответить
Ну а чому дитина має знати, що таке склади? Я до школи не знала і якось не тупою виросла.... є питання на логіку, що дорослий задумається. Що раніше, день чи ніч? Ви серйозно?
ЗІНА 16 мая 2016 ответить
А ПОТІМ У ВСІХ ВИНИКАЄ ВЕЛИЧЕЗНЕ ПИТАННЯ:"ЗА ЩО Ж ДІТИ НЕНАВИДЯТЬ ШКОЛУ І БОЯТЬСЯ ЇЇ? І БАТЬКИ,НАПЕВНО,СУДЯЧИ З ОБГОВОРЕНЬ,ТЕЖ?"
ЗІНА 16 мая 2016 ответить
ШКОЛА ПОВИННА ПОЧИНАТИСЬ З ЕКСКУРСІЇ ПО НІЙ . ДИТТИНА ПОВИННА ПРОВОДИТИ ТЕСТУВАННЯ І ЗАДАВАТИ ПИТАННЯ : "ЧОГОНАВЧИТЬ МЕНЕ ТА ШКОЛА І ЯКИМИ МЕТОДАМИ???
Олександра 13 июн 2016 ответить
Повністю згодна з Зіною
Олександр 24 авг 2016 ответить
Вимоги до вступу в початкові класи все більші, а на виході отримуємо діточок нажаль все "дурніше" і "дурніше". За останні 20 років рівень знань першокурсників впав на такий жахливий рівень, що ви навить не уявляєте. І все це завдяки таким педагогічним "вимогам". До чого котиться ця країна?!!!
таня 28 авг 2016 ответить
мої діти дали відповідь на 90% запитань. Але багато запитпеь важких. Таке відчуття, що дітей у школі будуть оцінювать наскільки добре батьк навчили їх вдома
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником